Treceți la conținutul principal

Black Friday cu elefant.ro

    Hei! N-am mai scris de mult, însă astăzi vreau să revin cu un articol despre Black Friday, mai exact de Black Friday (21 noiembrie) și Black Week (21-30 noiembrie) sărbătorite de elefant.ro.
   Deși nu este  un obicei pur românesc, Black Friday se află printre cele mai așteptate momente din an, adică cui nu îi place să își cumpere lucrurile de care are nevoie la prețuri de câteva ori mai mici? Mda, sigur nimeni nu rateza ocazia!

   Și pentru că și eu abia aștept acest moment, nu am stat prea mult pe gânduri și am început să caut prin magazinele online lucrurile de care am nevoie. În prezent, nu pot spune că îmi lipsește ceva, însă aș dori foarte mult să îmi schimb vechea tabletă cu una mult mai performantă, respectiv aș dori să-mi cumpăr și eu un ondulator pentru păr, că doar nu o să împrumut la nesfârșit de la prieteni.
   Printre nenumăratele magazine online, am descoperit elefant.ro, un site recomandat foarte mult pentru minunata colecție de cărți, dar care are și diferite produse electronice, de îngrijire și nu numai.

   Despre site, pot să vă mai spun că vrea a se identifica cu un animal puternic, indicat chiar în numele site-ului, și anume elefantul. Un animal uriaș, stabil, agil și prietenos, ce simpolizeaza calitățile pe care persoanele implicate în acest proiect doresc să le cultiveze și să le arate propriilor clienți.
  Dacă la început elefant.ro era o librărie virtuală, în prezent, este precum un Mall Online unde găsești sigur și ușor tot ceea ce îți dorești. Acest mall online deține o vastă colecție de carte, muzică, film, jucării, produse din categoria fashion, dar și de produse cosmetice, iar politica lor comercială prevede transferul continuu de dicount de la furnizor  către clientul final, precum și campanii de reduceri atractive și potrivite oricărui buzunar.

   Anul acesta, cei de la elefant.ro nu se lasă mai prejos și intră și ei în jocul zilei negre punând la bătaie reduceri care mai de care la produse din categorii precum : ceasuri, cărți și ebooks, home deco, parfumuri, genți, jucării, bebe și copii, telefoane, IT și electrocasnice.
  Eu am răsfoit atentă produsele lor și cred că mi-am găsit tableta perfectă cerințelor din acest moment (zic "din acest moment" pentru că mai mult ca sigur peste câteva luni o să apară unele mai noi, care o să mă îndemne la noi cumpărături).
   Dar cum ziceam, căutând tableta potrivită  am dat de tableta celor de la Samsung și anume Samsung Galaxy Tab4. O tabletă micuță, finuță și de bun gust ce îndeplinește perfect cerințele tinerilor din ziua de astăzi, precum și cerințele mele. Deși eu am ales o singură tabletă, domeniul IT, telefoane și electrocasnice de pe elefant. ro este foarte vast, deținând o mulțime de produse de o calitate surprinzător de bună.



   Un alt lucru pe care mi-l tot doresc este un ondulator de păr și ,sincer, tare greu mi-a fost să mă opresc la unul singur, însă într-un final am ales. Câștigătorul este un ondulator de la Remington, mai exact o trusă: Trusă de ondulat Remington Your Style.Perfecțiunea acestei truse este dată de accesoriile cu care vine în pachet, și anume un tambur cu clapetă pentru bucle strânse, o perie încălzită pentru volum și ,piesa de rezistentă (zic eu) un tambur conic pentru bucle cu un aspect natural.



   Și pentru că nu poți ieși de pe elefant.ro fără să-ți cumperi măcar o carte, am mai adăugat pe lista obiectelor de Black Friday și două cărți :"Emoții date pe față" de Paul Ekman și "Musai List" de Octavian Pantis.

   Și chiar dacă o geantă este bine venită în garderoba oricărei femei, de această dată am să renunț la o geantă, punând-o pe lista de așteptare (pentru Crăciun cel mai sigur).
 
  În final vreau să vă urez o listă de cumpărături cât mai lungă, cu cât mai multe produse cumpărate, iar celor de la elefant.ro le doresc cât mai multe comenzi pe lângă acest milion.

 Pupici!

                                                                                                                          Sursa foto : google.ro, elefant.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Importanta cunoasterii culturii traditionale romanesti

  Inca din copilarie ni se spuneau diferite povestioare pentru a ne trece supararea sau pentru a ne speria si a fi mai cuminti. De exemplu, cand ne cadeau dintii de lapte , bunicii ne spuneau sa-i aruncam pe casa , rostind cuvintele " Usi cioara, ia un dinte de lapte si da-mi unul de otel!". Tot bunicii , pentru a ne duce seara la culcare, ne spunea ca daca nu ne culcam vin lupii si ne mananca. Crescand, fiecare dintre noi ,culegem din diferite surse, fel de fel se superstitii si traditii, gen: daca uitam ceva acasa sa nu ne intoarcem dupa acel ceva pentru ca o sa ne mearga rau.   Fie ca e vorba de superstiitii, obiceiuri , legende , sarbatori sau de traditii in adevaratul sens al cuvantului , fiecare persoana ar trebui sa  cunoasca aceste lucruri.   In primul rand, traditia face parte din istoria unui popor, iar un popor ce nu isi cunoaste istoria este dainuit pieirii.Daca noi, locuitorii acestei tari , nu ne cunoastem tara , atunci cine o va face? Vom trece nepasatori pe

Copilarie...unde esti?

  Hei copii , va mai aduceti aminte de Ciocanitoarea Woody? Cand spun Ciocanitoarea Woody de pe acele inimioare de finetti pe care le savuram cu totii in copilarie, ci ma refer la celebrul desen animat.   Va mai amintiti acele momente in care va trezeati ,sambata ,dis de dimineata doar ca sa nu pierdeti Ciocanitoarea Woody? Eu una asa faceam.:-d    Acum cateva minute cautam muzica pe internet si am dat peste acest video cu Ciocanitoarea Woody si bineinteles ca nu am rezistat sa nu il vizionez. O sa il atasez mai jos ca sa va puteti bucura si voi de el :P: Sper ca va facut placere sa-l vizionati si sa va aduceti aminte de copilarie (macar putin).                   Pe data viitoare...XOXO

Despre blandete...

   Daca vremea este blanda, este placut sa stai afara. Daca o persoana da dovada de blandete, este o placere sa stai in preajma ei. Totusi,"limba blanda rupe un os", a spus inteleptul rege Solomon. Blandetea este o calitate extraordinara ce tine de puterea noastra de iubire, de intelegere, de daruire si care ar trebui sa fie dobandita de cat mai multe persoane.   In primul rand, omul trebuie sa fie bland pentru ca numai asa va fi inconjurat de prieteni, de oameni. Omul rau, lacom, care nu se gandeste decat la propria persoana si care face rau celor din jurul sau este parasit, marginalizat de ceilalti. In aceasta privinta , putem spune despre om ca este asemeni unui pom. Mai exact, pomul roditor va fi ingrijit si pastrat in curtea omului, pe cand ,pomul neroditor va fi taiat si facut lemne de foc.   Sfantul Pavel le spunea celor din Efes, dar si tuturor bisericilor din Asia Mica, urmatoarele cuvinte: "Va sfatuiesc...sa va purtati...cu toata smerenia si blandetea, cu ind